لحظه هایی که دوستش ندارم

لحظه هایی که دوستش ندارم

دوســــ♥ـــت داشتن . . . به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست . . . حسی است که باید بـی کلام هم لمــــــس شود . . .
لحظه هایی که دوستش ندارم

لحظه هایی که دوستش ندارم

دوســــ♥ـــت داشتن . . . به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست . . . حسی است که باید بـی کلام هم لمــــــس شود . . .

22

در این هستی غم انگیز

وقتی حتی روشن کردن یک چراغ ساده ی

« دوستت دارم»

کام زندگی را تلخ می کند

وقتی شنیدن دقیقه ای صدای بهشتی ات

زندگی را تا مرزهای دوزخ می لغزاند

دیگر  

نازنین من 

چه جای اندوه

چه جای اگر...

چه جای کاش...

و من 

این حرف آخر نیست 

به ارتفاع ابدیت دوستت دارم

حتی اگر به رسم پرهیزکاری های صوفیانه

از لذت گفتنش امتناع کنم.


تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید


تو را بی دلیل دوست دارم

نه ادعای عاشقی کردی

نه کلمات را به بازی گرفتی

ولی عجیب رخنه کردی

میان هوای شعرهایم

با تو بارانیم

همان دور بمان

نزدیک که بیایی 

قواعد بازی آدمها مسمومت میکند

بگذار بی دلیل دوستت داشته باشم و بنویسم

تا بی خبر بخوانی مرا ........