لحظه هایی که دوستش ندارم

لحظه هایی که دوستش ندارم

دوســــ♥ـــت داشتن . . . به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست . . . حسی است که باید بـی کلام هم لمــــــس شود . . .
لحظه هایی که دوستش ندارم

لحظه هایی که دوستش ندارم

دوســــ♥ـــت داشتن . . . به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست . . . حسی است که باید بـی کلام هم لمــــــس شود . . .

33

مغرورم؟ عشقم میکشه


تنهام ؟ به خودم مربوطه


از بعضیا متنفرم؟ خودشون خواستن


بعضیا رو فراموش کردم ؟ حافظه ی خودمه


لجبازم ؟ به شما هیچ ربطی نداره


کینه ایم ؟ اره چه جورم


سنگ دلم ؟ چه بهتر


ازم خوشت نمیاد ؟ فداسرم مگه مجبورت کردم


قراره مثله تو باشم ؟ نوچ


قابله تحمل نیستم ؟ اجباری به تحملم نیس


باهام حال نمیکنی؟ بسلامت



32

من نه دوست میخوام. . .!

نه داداشی. . .!

نه آجی. . .!

نه just friend. . .!

نه هیچ کوفت و زهره مار دیگه. . .!

کی کیو گول میزنه. . .!؟

میگی داداشمی.آجیمی.

در روز یکبار حالمو نمیپرسی. . .!

میگی دوستمی ولی وقتی چشام خیسه 

یه کلمه نمیگی چته...!

بابا بس کنید. . .!

قدیما یارو میخواست ازدواج کنه 

تا روز عروسی همو نمیدیدن...!

زشت و زیبا در کنار هم زندگی میکردن،

تازه دوامشون هم بیشتر بود،

ثمره اش هم ما شدیم. . .!

ما نتیجه ی همون نسلیم

 چرا پس اینجوری شدین. . .؟

چرا هر کی میفهمه دوسش داری 

فکر میکنه خبریه. . .؟

چرا هر کی رو فراموش میکنی 

تازه میفهمه دوستت داشته. ..؟

چرا یکی بهت بد میکنه 

فکر میکنی همه دشمنن. . .؟

آره رفیق حرفام سنگینه. . .؟

تو گوشت نمیره. . .؟

بگیر تخت بخواب. . .؟

*بدون تو رویا همیشه حقیقت گمه*

عشق امروزى یعنى تنهایى. . .!

عشق یعنى پول و تیپ و زبون بازى. . .!

عشق یعنی آهن پرستی و مانکن پرستی. . .!