لحظه هایی که دوستش ندارم

لحظه هایی که دوستش ندارم

دوســــ♥ـــت داشتن . . . به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست . . . حسی است که باید بـی کلام هم لمــــــس شود . . .
لحظه هایی که دوستش ندارم

لحظه هایی که دوستش ندارم

دوســــ♥ـــت داشتن . . . به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست . . . حسی است که باید بـی کلام هم لمــــــس شود . . .

23

کاش ♥مادرم

هنوز هم

تمام نیازم را

از طرز نگاهم می فهمید...  

                 کاش ♥پدرم

                  هنوز هم

               خواسته هایم را

             از لحن صدایم می فهمید ...

کاش هنوز هم

محبت های خواهرم نسبت به من

به اندازه ی کودکی ام بود!

                  کاش علاقه ی خواهرم

                     از کودکی ام تا الان

                کمی به من بیشتر شده بود!

کاش رفتار ♥خدا♥ با من

هنوز هم مثل قبل بود

                        کاش یک قطره از دوست داشتن من

                                        نسبت به ♥ او 

                                       در او بود

                                         نسبت به من!

کاش هیچ وقت

نیمه ی گمشده ام♥ را پیدا نمی کردم

تا مجبور باشم

خودم را گم کنم!

                               کاش این همه بغض نبود

                                   کاش کسی بود

                               و ای کاش و ای کاش

                          ♥ من 

                     نبودم